Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

10 kilo uyuşturucu yakalattı, “Şeker sanıyordum” savunması yaptı

Adana’da minibüsün arkasındaki lastiğin

Adana’da minibüsün arkasındaki lastiğin içerisinde 10 kilogram metamfetamin ele geçirildi. Aracın sürücüsü “Şeker sanıyordum” savunması yaptı.
Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kente yüklü miktarda uyuşturucu madde getirildiği bilgisine ulaştı. Bunun üzerine Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda İhsan E.’nin kullandığı minibüsü durdurdu. Araç içerisinde arama yapan dedektör köpeği ‘Barbara’ yedek lastiklere tepki verdi. Lastiklerin içerisinde 10 kilogram metamfetamin ele geçirildi.
Gözaltına alınan İhsan E. sorgusunda, “Ben uyuşturucu madde kullanmam ya da satış yapmam. Poşetlerdeki maddenin uyuşturucu olduğundan haberim yoktu. Ben onları şeker zannediyordum” dedi.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Reklamı Geç